[OT] Samsung LED TV - tak trochu podvod?

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pátek Listopad 27 11:50:04 CET 2009

Ja mam 32" radu 7000 a kdyz se zmackne info na ovladaci, tak to ukaze nahore kecy o prave probihajicim programu a vpravo dole (asi ve spodni tretine) takovy "tachometr" na kterem rucicka ukazuje aktualni spotrebu (mozna musi byt zapnuty nektery z rezimu uspor, to ted z hlavy nevim....

Jakub Serych