[OT] Samsung LED TV - tak trochu podvod?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pátek Listopad 27 09:39:45 CET 2009

To že se úroveň podsvitu řídí nejsvětlejším bodem zóny nemusí být
vůbec na závadu, oko stejně nedokáže rozeznat bez adaptace větší
kontrast než cca 1:10000. Podstatné je aby velká černá plocha byla
opravdu velká černá plocha.

Tomáš