OT: Paypal chyba 10417

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Pátek Listopad 27 01:28:58 CET 2009

Dobrý večer vespolek,

vím, že to není zcela elektronický problém, ale je zde pár lidí, kteří
Paypal používají a snad by mohli poradit.
Při pokusu o platbu Paypalem od včerejšího odpoledne dostávám toho chybové
hlášení:

Chyba 90002: Zvláštní chyba provozovatele plateb.
Provozovatel plateb nám odesílá chybu. Tvou platbu se nám bohužel nepodařilo
provést.
Kontaktuj prosím provozovatele plateb k upřesnění chyby.
PayPal Kód chyby: 10417
Popis chyby: The transaction cannot complete successfully. Instruct the
customer to use an alternative payment method.

Nemáte prosím někdo tušení, čím by to mohlo být způsobeno ? Dotaz na Paypal
podporu jsem poslal, ale dost to spěchá, tak bych rád věděl, jestli nedělám
nějakou botu. U stejného dodavatele jsem Paypalem platil za stejnou službu
již několikrát a doteď to bylo bez problému.
O platbu jinde jsem se zatím nepokoušel.

Díky

JF