[OT] Samsung LED TV - tak trochu podvod?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Listopad 26 19:22:17 CET 2009

Zrovna vcera jsme LED TV od Samsungu koupili :-) Od ne-LED se
pohledove nijak nelisila akorat ze nebylo citit teplo kdyz jsem dal
hlavu az k tomu, dal jsem to tudiz neresil, stejne na to nekoukam. Ale
drazsi to nebylo, jenom u jedne nejmenovane firmy ktere jsou ted plne
bannery. Hodny Google mi nasel jineho prodejce velmi vyrazne
levnejsiho :-)

Ales Prochaska