OT: Skoro piatok -dodavky materialu?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Listopad 26 18:16:03 CET 2009

>Gratuluji k vitezstvi v me soukrome ankete, rikal jsem si, kdo bude prvni a napise proc jen kritizujeme a nevrhneme se do toho sami, kdyz je to takovy zlaty dul.

Dakujem.

>To bychom mohli, ale predstavte si ja jsem i velky kritik upadku ceske gastronomie, nelibi se mi drasticky se zhorsujici kvalita potravin na ceskem trhu a mam zasadni pripominky k fungovani ceske potazmo EU spravy veci verejnych. Me nazory na znacnou cast ceskeho zdravotnicti zde snad ani nebudu ventilovat.
>To mam delat vse? :-)

Ano, preco nie? ;-)

Stav ceskej gastronomie nedokazem posudit, naposledy som v Cechach jedol pred rokom u mojej krstnej mamy a jedlo u nej je aj nadalej vyborne :-) ; kvalita potravin sa podla mna vobec nezhorsuje len sa menia nase predstavy o kvalite potravin; a veci verejne je politika ku ktorej sa tu vyjadrovat nemienim.
Napokon ani jedno z toho nepatri do tejto konfery.

Ale suciastky, pozrite sa, aj mna to stve ako to je, ale staci triezvy pohlad, porovnanie dopytu a ponuky, znalost povahy nasich bratskych narodov a prachsproste sedliacke pocty. Lepsie to o moc byt jednoducho nemoze.

wek