Re: [OT] Samsung LED TV - tak trochu podvod?

V P vvitty01@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 26 17:50:02 CET 2009

Zonove podsviceni bude.
Ale nelze si to predstavovat tak, jako autor prvniho prispevku, ze na jeden pixel bude jedna LED. Pocitejte tak ctyri, osm, mozna sestnact zon. Co bude dal se uvidi...

V.