brum na zesilovaci

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Čtvrtek Listopad 26 14:09:53 CET 2009

S tím modulem ISD jsem kdysi něco dělal a měl jsem podobné problémy. Matně si vzpomínám, že kabel od mikrofonu nesměl být spojen se zemí ani s ničím jiným. Myslím že dále bylo potřeba oddělit analogovou a digitální zem. To už jsem ale neřešil, stačilo mi to jak to bylo. Křišťálově čirtý zvuk ale od tohoto modulu v žádném případě nečekejte :-). Komunikační "kvalitu" ale umí.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of "Ing. Libor Konečný"
Sent: Thursday, November 26, 2009 1:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: brum na zesilovaci

Ten brum je znatelny uz na somotnem modulu, nemohu nikde najit schema na
modulku je napsano
Vellemen P8030'1
cip je ISD 1420P   0550   H353781-98   C5006
zkousel jsem uzemnit mikrofon a nepomaha.

Neexistuje lepsi modul
treba tento ? http://www.gme.cz/cz/index.php?product=760-618
Nerad bych vyhodil par set za to aby se to chovalo stejne
LK