Jak spinat topnou spiralu

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Listopad 25 15:53:09 CET 2009

Výparník strčit do té vany podle stěny, chladič na stěnu nad ní.
Pravděpodobně by se našla nějaká malá lednice (taková ta hotelová), jejíž
výparník by se do té vany na výšku vešel.

Peltier má problém s mizernou účinností.
Možná není od věci jak navrhuje p.Kaliciak chladit vodou z vodovodu.
Případně aby se nemusela řešit hladina tak do oběhu zařadit výměník
tepla a ten chladit průchozí vodou z vodovodu.

Tomáš