Jak spinat topnou spiralu

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Středa Listopad 25 15:40:18 CET 2009

Dobry den,

PWM regulacia moze mat aj velku casovu konstantu, kludne aj 10s zap a
10s vyp (50%). To zvladne aj rele. Tym padom odporucam naprogramovat do
PICu PID-Regulator, pri spravnom nastaveni je rychly ohrev a dobra
stabilita.

Na ochladenie vody by som doporucil dopustit studenu vodu z vodovodu.

Richard Kaliciak