PIC rady 32

Jozo svk421@zoznam.sk
Středa Listopad 25 15:11:38 CET 2009

> este som nemal aplikaciu, ktora by totiz na ten PIC32 sedela. Je to
> vykonnejsi procesor, ale nie zas tak vykonny. Proste pouzivam PIC18 a
> potom uz ARM...

Nuz neviem, ja som zas kvoli PIC32 nemal dovod prejst na ARM. 120 mips
co uvadzaju nie je menej ako vacsina armov (myslim radu 7 a cortex).
Robim s nimi cca pol roka, ale aplikacia este nie je dokoncena, takze
tazko hodnotit. Kniznice od  microchipu ktore som pouzil (USBhost, FAT)
chodili a ani ine vacsie problemy som nemal. Na vyvoj pouzivam RealICE.
V celku zatial spokojnost, ale radsej mam dsPIC33.

j.