PIC rady 32

Jaroslav Rybarik rybarik@xtech.sk
Středa Listopad 25 12:58:41 CET 2009

Ja som pred nejakymi 2 rokmi alebo kedy s tym microchip vybehol,
objednal PIC32 Starter Kit. Mala dosticka s takym konektorom, na ktory
som sa bal aj pozriet. Zaciatkom tohto roku som narazil na
eflightworks.net na pekne dosky, konkretne som objednal tu, ktora ma iba
konektor na pripojenie toho starter kitu. Tak som sa s tym zas chvilu
hral, fungovalo to bezchybne ale nadalej robim s PIC18 :) este som nemal
aplikaciu, ktora by totiz na ten PIC32 sedela. Je to vykonnejsi
procesor, ale nie zas tak vykonny. Proste pouzivam PIC18 a potom uz ARM...

Jaro