Re: LHC: prve kolizie

V P vvitty01@seznam.cz
Středa Listopad 25 09:45:00 CET 2009

Ono tech vedlejsich produktu je mnohem vic, podobne diskuze se vedou kolem vesmirneho programu, do ktereho zejmena v pocatcich USA utopily velke penize (na tu dobu mnohem vic, nez kolik se topi ted v CERNu), a prinos se projevil mimo jine v elektronice, novych materialech, ... Totez se ted deje v CERNu.

S Edisonem, Teslou, Voltem a ostatnimi nelze moc srovnavat. Nakonec i u nich je videt, jak s postupem casu nutne prostredky pro vyzkum rostou. Krasne je to videt v polovodicovem prumyslu, kdy kazda nova tovarna stoji temer o rad vic, nez predchozi generace.

S pozdravem
V.