HALL sensor

petrkubac petrkubac@802.cz
Úterý Listopad 24 18:57:35 CET 2009

Jenom zkusenost z robotiky - robota s kompasem poznate na prvni pohled -
leze z neho hlinikova tyc s DPS na vrcholu priklad :
http://robotika.cz/competitions/robotour2009/teams/robsys.jpg

Kompas funguje v hlubokych lesich, nefunguje ve meste, v budove, v blizkosti
ferromagnetickych kovu v blizkosti vodicu s proudem vetsim nez nekolik
desitek mA,

v Brne Luzankach roboti jedouci podel hranice parku sjizdeli z cesty,kdyz se
na prilehle ulici rozjizdela tramvaj, meli problemy v pasu vedoucim napric
parkem (roura nebo kabel pod zemi)

Jestli chctete detekovat sever - pres halluv sensor snimajici magneticke
pole strelky cesta pravdepodobne nevede.

Zdravi Petr Kubac