DBV-S prijimac pre 2 TV, nie HD

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Úterý Listopad 24 14:31:40 CET 2009

Jednoducho. Dnesne (aspon Linuxove) prijimace su zapnute aj v tom
"akoby standby" mode. Ventilator a disk vypnu, displej stmavia,
ale CPU, RAM/ROM, dialkove ovladanie a zvysne periferie stale bezia.

Karty som zatial nezdielal tak neviem povedat, akym sposobom
sa reflektuje pad jedneho STB na ostatne.

Lubos