DBV-S prijimac pre 2 TV, nie HD

Jozo svk421@zoznam.sk
Úterý Listopad 24 14:24:23 CET 2009

> Chtel jsem se zeptat na to sdileni karet - to se dela tak ze co prijimac
> to jedna karta a ty je sdili mezi sebou takze musi byt porad vsechny
> prijimace zapnute, nebo se vsechny karty daji do jednoho co musi zustat
> porad zapnuty a ostatni prijimace se zapinaji spolu s TV ?
Prijmac v ktorom je karta zasunuta moze zostat v standby, nemusi byt
"uplne zapnuty". Ako je to s viacerymi kartami neviem (v podstate to asi
nema ani zmysel, kedze programova ponuka sa u vsetkych nasich providerov
sa prelina). Ale zrejme musia byt vlozene v jednom - u neho sa nastavuje
master. Napr. spominany openbox x810 ma 2 cryptoworks sloty,  na inzerat
sa da zohnat  novy (dovezeny s ukrainy) za 50euro. Jeden som tak kupoval
pred 2-mi tyzdnami.

j.