LHC: prve kolizie

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Listopad 24 13:03:04 CET 2009

to nijak nepopieram ale je trochu rozdiel medzi velke a najvacsie :-)
Pokial sa nebavime o konkretnych parametroch je komplikovane vysvetlit
problemy v pozadi.
Pred par mesiacmi vysla naozaj vynikajuca kniha popisujuca technologicke
zakulisie a vyzvy ktore bolo treba vyriesit pre uspesny start LHC.
Naozaj velmi dobre citanie aj pre laika.

The Large Hadron Collider: A Marvel of Technology

Auteur(s): Edited by Lyndon Evans
Domaine(s): Fundamental Sciences
Collection: EPFL-Press

Informations
ISBN: 978-2-9400222-34-6
2009, 256 pages, Integra cover, CRC Press ISBN: 978-1-4398-0401-8

http://www.ppur.org/livres/978-2-9400222-34-6.html

Ku sovetskemu svazu mame este daleko, tam vytvarali nove jazera
atomovkou :-)

b.