LHC: prve kolizie

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Úterý Listopad 24 12:01:30 CET 2009

No ja myslím, že ten email  má Balů v konceptech a vždy ho jen
znova nalepí do takovéto politické diskuze :-D,  za což fakt dík
a obdiv mě by už asi řamplo....
Taktéž bych se přidal do zástupu děkujících, fakt rád si přečtu něco
zajimavé a navíc od někoho uvnitř....

Nicméně, tam je asi nejzajímavější to, že to můžou všichni využívat,
kdo přispívá myslím si, že to je zásadní myšlenka, pokud by to totiž
vymyslela soukromá firma, s patenty za které se musí platit, tak by
ten rozvoj byl dle mého skromného mínění o pár desítek let pomalejší,
Příklad, ze života. Jsou Wattovy patenty, platné do roku 1800, které
vlastně brzdily, rozvoj vysokotlakých parních strojů.....

Zdeněk Aster