DBV-S prijimac pre 2 TV, nie HD

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Úterý Listopad 24 11:36:17 CET 2009

Treba ta druha sestava ma dva LNB pro 23.2E a 19.2E, preladenim na 1W druhy nevyuziji, treba Digi TV na tom asi nepojede, ma to slot na druhou kartu?

Tim toto reseni nehanim, jen jsem si dovolil poukazat na druhe mozne reseni.
Pokud mam prepinac DiSEqC tak z hlediska uzivatele nepoznam zda chytam 1 ci 4 druzice, na dalkovme ovladaci se to prepina stejne, jedine kdy to je slozitejsi je instalace.

Jirka

>Nemyslim si, ze ide o jednoucelovu vec a preco by sa mal nabehat?
Ked ho prestane bavit gital, alebo sa cslink prestahuje na inu druzicu tak
otoci parabolu pozadovanym smerom, preladi openboxy a ide sa dalej. Tie
prijimace nie su zviazane s kartou. Pripustam, ze k parabole sa v pripade
zmeny druzice bude musiet prejst, a ze je zmena mozna  vidiet na prechode
upc na 1W. Ale nedeje sa to kazdy mesiac, ani rok.
Iste, ked zacne hladat, najde aj nizsie ceny techniky
Ide o to, ci si bude vediet vas system sam naladit a nastavit, lebo adresati
to, predpokladam, nevedia. nehovoriac o tom, ze mi pri vasom rieseni chyba
jedna z poziadaviek - jednoducha ovladatelnost.
Pamatam si chaos, nez si otec zvykol (po pridani A19.2), ze mame dve druzice
:-)

Robo