VHDL - signaly v processu?

Jan Smrz jan.smrz@email.cz
Úterý Listopad 24 11:32:04 CET 2009

Zde si dovoluji oponovat, neb D flip-flop reagujici na sestupnou hranu
je zde prave proto, aby tam zadny glitch nebyl, jen je tam podminka, aby
zpozdeni pres D flip-flop bylo dostatecne ( v realu je, pripadne lze
osetrit buffery/invertory mezi Dckem a ANDem)
Zpozdeni mi neni jasne, ktere je na mysli.

J.S.