VHDL - signaly v processu?

Jan Smrz jan.smrz@email.cz
Úterý Listopad 24 09:56:18 CET 2009

V uvedenem kusu kodu mate 2 chyby

a) v sensitivity listu vam chybi c_en. (u kombinacniho procesu tam musi
byt pro spravnou fci vsechny vstupni signaly)
b) u kombinacniho procesu nema prirazeni c_en := not(c_en) prilis vyznam
a neni pro simulator v RTL kodu bez zpozdeni resitelne. Pravdepodobne
vam vyhlasi chybu na prilis mnoho delta-cyklu, protoze jste vytvoril
"oscilator".

J.S.