DBV-S prijimac pre 2 TV, nie HD

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Listopad 24 08:08:32 CET 2009

Jan Martincek napsal(a):

> Zdravim Priatelia
>
> Bol som poziadany o radu pre nakup “satelitu” pre dvojgeneracnu domacnost.
>
> Maju 2x CRT televizory – o plazme pri troch malych detoch mozu snivat
> a rodicia maju radi velke bedne ktore sa nedaju prevrhnutJ
>
> Tak som san a to zranka pozrel a mam tieto tipy:
>
>    1. http://www.alza.sk/opticum-optibox-multiroom-dvb-s-prijimac-pro-2x-tv-d109341.htm

Projdete si toto: http://www.ab-forum.info/viewtopic.php?f=14&t=9702
Ja osobne nedoporucuji. Byl docela problem, kdyz jsem jeden komplet
"ladil" Musel jsem flashnout new fw a to je docela zabava....
Nakonec dnes stejne majitel koupil dalsi DVB-S, protoze obsluhu druhe TV
stvalo behat do druhe mistnosti.

>   1.
>

>    2. http://www.profisat.sk/na-2-tv-1-druzica-/satelitny-komplet-cz-2tv-openbox
>
> Nutne funkcie:
>
> - jednoducha ovladatelnost
>
> - Nemrznuci SW ;).
>
> - a aby isla NOVA ;) – myslim ze to sa da dosiahnut iba Glital kartou
> – nakolko Slovaci Novu blokuju.

Ja osobne bych radeji koupil dva samostatne prijimace + jednu kartu a
zapojil sdileni karty.