LHC: prve kolizie

Prichy prichy@volny.cz
Pondělí Listopad 23 23:23:14 CET 2009

Kdyz jsi blbej, tak se zeptej! rikali

Balu.....jsem opravdu ale opravdu laik o cem se tu bavite, ale zminil jsem
neco v praci.
Obcas se me lidi (mechanici, ci elektrikari) ptaji
k cemu se to dela......cili uz jsou odhady jestli to pujde vyuzit
v praxi?
Co to bude znamenat pro lidstvo?

A kdyz to bude mit nejake smysluplne vyuziti
(ted myslim selskym rozumem)
na jak dlouhou dobu to vidis (jako clovek "z vnu" )