Mereni kmitaveho stejnosmerneho napeti

Sudovec sudovec@seznam.cz
Pondělí Listopad 23 21:43:51 CET 2009

Ono by ještě bylo dobré říct s jakou přesností by měření mělo být. Od
toho a od parametrů použitého měřáku by se pak měly odvíjet konkrétní
hodnoty.

Podle dosavadních informací PŘEDPOKLÁDÁM že půjde spíše o orientační
měření, a na to by navržený detektor měl stačit.

A ten osciloskop určitě použít pro ověření toho, že to funguje podle
očekávání a na výpočet "lahvočkinovy konstanty", která se k naměřené
hodnotě přičte.

	S.