LHC: obidva zvazky obiehaju sucasne!!

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Listopad 23 15:02:55 CET 2009

zatial sa vsetko nastavuje, takze este nie su fixne plany. Zvazok o
ktorom som pisal tam este stale obieha a experimenty uz skusaju zbierat
nejake data. Z merani bez zvazku sa podarilo vcera nastavit obidva ringy
tak aby sa pretinali v strede detektora s presnostou ca. 900ps co je
nejakych 30cm.
Ak pojde vsetko dobre dnes chcu vyskusat aj male urychlenie, z
pociatocnych 450GeV ktore prichadzaju z predchadzajuceho urychlovaca SPS
o par desiatok GeV. Len take posteklenie, ale pre hardware to ma
obrovske dopady, kedze sa musia menit vsetky setpointy. Takze zatial len
opatrne :-)
b.