Zhoreny elektronicky predradnik

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Listopad 23 02:08:31 CET 2009

 23.11.2009, 1:35:45

Neporadim.
Neb za a) nevim jake trubky potrebujete,  b)neznam "slovenka specifika" .
Obecne, nejdriv zjistim zda nekdo z tech znackovych vyrobcu
( philips, osram, GE, sylvania, narva) potrebne trubky vubec dela.
Hledam zasadne na globalnim nebo evropskem, v krajnim pripade nemeckem
webu. Pak vybaven prislusnym oznacenim a objednacim kodem, hledam, zda
narodni distributor tyto vede. Pripadne kontaktuji lokalniho
distributora/prodejce. Vstricnejsi mamutich firem pro kusovky je mala,
takze vetsi sance uspet je u poslednich dvou znacek.
Jiz nekolikrat tu byly zmineny dobre reference na brnenske zastoupeni
narva.
Ale:
- neni to v Bratislave.
- nemaji tam pult, a i kdyz dotycny pan je velmi ochotny, stehovat
stul na chodbu, narozdil od PZ asi nebude.
- U narva.cz nastaly posledni dobou nejake zmeny. Cesky web, kde drive
byl plny sortiment narvy, je dnes jen jeho podmnozinou. Zda se redukce
tyka pouze katalogu, nebo i prodavaneho sortimentu nevim. Sidlo
brnenske pobocky se presunulo z ulice Vaclavske na ul. Sklenarskou
(takze tvrzeni o neexistenci pultu mozna neplati). Nevim zda nedoslo k
personalnim zmenam a pripadnemu dopadu na vstricnost k drobnym zakaznikum.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz