Strasice v TV

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Listopad 23 00:25:01 CET 2009

Mistni nejsem, ale stavovska cest mi veli zastat se kolegy :-)
O panu Langovy uz v tisku psali, ze je mistni vedec, geolog, pismak a nejaky novynarsky odbornik ho dokonce nazval geoeletrikarem.
Pana RNDr.Martina Langa neznam, ale prohledl jsme si par stran z jedne z knih, ktere napsal a minimalne tyto stranky maji hlavu, patu. Podotykam, ze jde o knihy venujici se historii dulni cinnosti v oblasti Brd. Jedna tusim pojednava o tezbe uhli a druha o zelezne rude.
Nejde o nic svetoborneho, ale alespon z tech stranek co jsem videl, je videt, ze to skutecne psal geolog a nadsenec, ktery sbirani materialu venoval vagon casu.
lang se tusim angazuje i v Rokicanskem muzeu.

Nekdo zde zminil Detektor. V jednom z dilu vystoupil jiny geolog, ktereho velmi dobre znam a je to skutecne PAN geolog a pokud jde o dany problem je to odbornik jehoz fotky a sbirka je citovana i v rade praci v zahranici vcetne USA, presto v detektoru jeho informace podali tak, ze vypadal jak sarlatan a dement.

PN