Jak opravit závity?

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Neděle Listopad 22 21:54:29 CET 2009

No tak mě napadá, když je to do plastu, co tak vyfrézovat tak 0,5mm
vrtákem pár drážek po obvodu díry? Ten sajrajt se v tom pěkně uchytí a i
při vyšroubovávání bude teoreticky celý monolit držet víc za ty drážky,
než za závit. V bývalé práci kolega používal nějakou dvousložkovou
majdu, kde byl problém s mechanickým namáháním při práci. Pomáhal si
tak, že rovné plochy navrtával, zdrsňoval šmirglem nebo vroubkoval
závitníkem v ruční vrtačce.

T.V.