Zhoreny elektronicky predradnik

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Listopad 22 21:39:46 CET 2009

>skor nez zacnes zhanat, sos ani gme podobne asi nemaju, takze ostane len
>farnell alebo elfa (rlx), sance su tuna vyssie.

No, lenze ja som klikal uz aj u farnella a stale nic (alebo teda neviem co presne mam u nich hladat, ignoroval som "general purpose" a to znamena ze som ignoroval takmer vsetky, kolonky "lowesr" nemaju), naviac z anglicka sem valit 4 kondiky tak to je asi fakt sila.

>Neviem co stoja take predradniky, ale take od philipsu alebo osramu na ktore
>som sa preklikal cez nejake typy, ktore tu odporucili, tak tie vyzerali
>velmi dobre

No, ja by som sa rad naklikal aj na osram ci philips, ale naco mi je klikanie, ak to neviem kupit? Ja skor potrebujem kram, kde vojdem, poviem: predradnik, trubica xy, rozmery abc, a kramar mi ho poda ponad pult. Lenze sa mi zda, ze tie obchody so svietidlami a elektroinstalacnym materialom tu su vsetko len posuvaci krabiciek, t.j. bud ja ukazem na krabicku a on mi ju poda, alebo sa mozem ist dat vypchat.

>Rozhodni sa ale sam.

No ved to...

No nic, vdaka aj za dusevnu podporu.

J.