Zhoreny elektronicky predradnik

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Listopad 22 20:37:41 CET 2009

Hmmm.

Povodne som vlastne chcel povedat, ze smarim ten sunt do kosa, a ze aby ste mi doporucili, v ktorom krame toto kupim cez pult (ja viem, urcite to kupim cez pult prelozeny cez chodbu Petra Zahradnika, ale Usti je predsalen trocha od ruky... ;-) ). Ved ako sa zakazuju ziarovky, snad toto o chvilu zacne byt bezny problem, ci nie?

Ale teraz som zavahal, tie odpovede naznacuju, ze ak si to sam neopravim, budem sa tu musiet citit ako menejcenny kripel, nieco ako by som nemal jednu ruku a obe nohy... Aj moja polovicka nieco v tomto duchu naznacuje... :-(

Sklapam teda usi a idem zohanat tie kondiky... Ale ako pozeram tak pozeram, v beznych drogeriach nic nenachadzam, vsetko co je lowESR je velkych kapacit na nizke napatia , co pozeram zle?

wek