RE: fotovoltaika - elektronický světlík

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Neděle Listopad 22 12:09:29 CET 2009

Odpoved je v ucinosti zarovky (respektive neucinosti).
Pri pocitane ucinosti 2-5 % to vychazi na u 100W na cca 2-5 W svetelneho
vykonu.

V zime dopada (pokud neni zatazeno) cca 300W (svetelneho vykonu) na m^2.
Svetlovod o prumeru 300mm ma plochu 0.068 m^2, takze celkem
cca 20W.

K solarnim panelum:
180W za zajimavou cenu maji zde:
http://www.aaastrechy.cz/fvm-panel-era-solar-espsa-180-1580-x-808-mm/d-85596
/

Docela me to laka si to koupit jeden na pokusy :).

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.