OT - televizor Sony KDL52Z5500

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Listopad 22 08:51:05 CET 2009

2009/11/21 Ales Prochaska <prochaska@alsoft.cz>:
> Nemá náhodou někdo z přítomných doma subj.? Potřeboval bych vědět,
> jestli tam nejsou náhodou konektory udělané tak "šikovně" že se to při
> montáži na zeď musí dát kvůli kabelům 10 cm od zdi.
>
> (byl jsem pověřen výběrem TV domů a protože tomu rozumím asi tak
> jako politik ekonomice tak hledám spásu na internetu :-))

To se dělá ta, že se půjdete podívat do nejbližšího elektra (v tohmle
případě asi do nějakýho většího), případně se tam zeptáte, jestli se
můžete podívat i z druhý strany než je obrazovka. A nebo se podíváte
na stránky výrobce a vyberete "3D zobrazení":

http://www.sony.cz/product/t46-z-series/kdl-52z5500

Pavel Kadečka.