RE: Re: DSP procesor s velmi nízkým odběrem?

Serych Jakub Serych@panska.cz
Sobota Listopad 21 22:47:55 CET 2009

Na strance:
http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=2628&param=en533114
je srovnani spotreby prave s MSP430kou. Zrejme rozdil neni veliky. Rodina PIC24 je take 16ti bitova, ale nema to DSP jadro. To maji az dsPIC30 nebo dsPIC33 ale ty zase zatim neexistuji v te nanowattove rade.

Jakub Serych