Re: Re: DSP procesor s velmi nízkým odběrem?

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Sobota Listopad 21 22:38:33 CET 2009

> A co Microchip. Ted ma nejake nove usporne procesory:
> http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=1484

Díky za tip. Tyhle picy mají parádní odběr ve spánku, ale co se týče výpočetního výkonu, tak to bude srovnatelné s těmi MSP430. Já se ohlížím po něčem, co by mělo výpočetní výkon větší než malý, ale zase menší než velký. Nějak intuitivně věřím tomu, že koupit nadupaný DSP a podtaktovat ho není nejlepším řešením pro nízkou spotřebu. Mimo jiné MSP430 jsou 16ti bitové, což je pro DSP aplikace důležité. Vámi doporučené PICy jsou 8mi bitové.

Vojta Bubník