Re: Zhoreny elektronicky predradnik

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Listopad 21 22:05:46 CET 2009

Zaruka neni, elektroliticky kondenzator je alespon podle meho nejproblemovejsi soucastka dnesni elektorniky, teda alespon te casti postavene okolo spinanych zdroju. Je to mimo jine jedna z mala beznych soucastek, ktera ma umezenou zivotnost v radu tisicu provoznich hodin i podle vyrobcem uvadenych specifikaci.
To, ze je na kondu napsano 105C, jeste nic nerika o jeho kvalite ani vyrobcem uvadenych parametrech.

Pro podobne aplikace je urcena rada KXG , svou spesl radu ma i Vishay, ale KXG tusim zacina na 6.8uF, Vishay se tu nesezenou vubec, tzn. sehnat co nejvetsi (rozmerove) 105C na 400 az 450V pokud budou LowESR tak super. Kdyz si chcete vyhrat a vejde se tak misto 2x 3.3uF, osadit 4 x 2.2uF 450V cimz oper srazime seriovy odpor.

Pro zajimavost jak vypadaji predradniky od konkurence
http://www.tzb-info.cz/t.py?t=11&i=103669

Tom