Zhoreny elektronicky predradnik

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Listopad 21 21:22:37 CET 2009

Jano,

najrychlejsia cesta ako to opravit, vymenit vadne suciastky. Ak to chces
vylepsit, tak potom c1,2 na vyssie napatie, tie tranzistory mozu byt
hocijake, funguju len ako spinace, avsak dolezity je ft a Vceo... Skus ich
zmerat a nie len ako diody ale aj ako odpor.

Maly kompliment komickemu opisu na Tvojej www, najkrajsie perly su

Predradník je typickej ďalekovýchodnej proveniencie, ale doteraz vyše troch
rokov (čo je takmer zázrak u dnešnej modernej elektroniky, navrhovanej s
kurvítkom schopným zdetekovať na deň presne okamih vypršania záruky)
fungoval uspokojivo, to svetielko máme zapnuté takmer každý večer dlho do
noci, niekedy až do rána.

Teraz ostáva už len to otázne, či poškodené kondenzátory spôsobili zlyhanie
diód, alebo skrat diód malo za následok poškodenie kondenzátorov, alebo
niečo úplne iné...

Osobne sa mi najviac paci vyraz "elektronika s kurvitkom"... Moc to neries,
background EN60950 a EN55022 aj tak moc rozumiet nebudes a cim skor to cele
hodis za hlavu a na vsetko zabudnes, tym lepsie.  Ale uplne najlepsie
urobis, ak navstivis svojho cinskeho kamarata a kupis od neho nove svetla.

A.