OT: pasova pila na kov

oklovap oklovap@gmail.com
Sobota Listopad 21 20:02:25 CET 2009

Ja tomu velmi nerozumiem, ale ak som spravne pochopil popis  k
hydraulicko grravitacnym pilam u pilouse, tak tam je napisane, ze
hydraulika je tam len na zdvihanie ramena pily po odrezani materialu -
to mi pride ako vyhadzovanie penazi a radsej by som kupil najvyssi model
z kategorie graviracnych (ten rozmer rezu sa zide) plus nejake dalsie
serepeticky okolo  toho tak, aby sa ten koniec roka vyuzil ako ma    ; ).

mp

Dodo napísal:
V niektorych pripadoch by to asi dlho neprezilo...Teda skor nieco na
urovni gravitacneho s hydraulickym tlmenim. Tam niekde smeruje aj cena.