Re: Zhoreny elektronicky predradnik

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Listopad 21 19:42:53 CET 2009

K vasi otazce v umelecne casti, jsou tam poddimenzovane kondenzatory, ktere drive nebo pozdeji musi odejit. tzn. pricinou problemu jsou kondenzatory.
Co s tim.
Neni tam snad nic co by neslo vymenit, C nahradte nejakymi kvalitnimi LowESR, s co nejvetsi instalovatelnou velikosti a kdyz pouzijete 400V udelate dobre.Doporuceni Nippon rada KXG, pokud sezenete.
Idealni je osadit vzdy dva paralelne, ale narazite na problem s velikosti a jak to tam narvat.

Tom

>Teraz ostáva už len to otázne, či poškodené kondenzátory spôsobili zlyhanie diód, alebo skrat diód malo za následok poškodenie kondenzátorov, alebo niečo úplne iné...

> ziarivkovom svietidle nad kuchynskou linkou mi zhorel elektronicky predradnik.
Kauzu som umelecky stvarnil v http://www.efton.sk/curious/predradnik.htm , cim som si trocha ulavil, ale ostava otazka - co s tym?
Svietidla menit nemienim, dost dlho sme ich zhanali (kriteria samozrejme neboli technickeho charakteru, to ste si asi domysleli ;-)

Dakujem za rady,

wek