Horkovzduch spatne reguluje

Pikulík picom@volny.cz
Sobota Listopad 21 15:50:51 CET 2009

Az se ti z toho zakouri, tak se nediv, uz mi takto dve odesly :-(
-------------------------

Ufff, diky za radu, ono to bouchani do stolu vazne pomaha. Ja jsem tu
rucku nejdrive rozsrouboval, ale ten topny clanek je tam zastrceny a
je to s tim cidlem nejak dohromady. Tak jsem to dal nepitval. Ale pak
jsem tedy zkusil to bouchani do stolu a pomohlo to. Graf:

http://www.clexpert.cz/852k2.pdf

Na pocatku nastaveno na 220°C, do 15:33 spatna regulace, pak bouchani
ruckou do stolu (sonda nebyla v proudu vzduchu), pred 15:39 umistena
sonda do proudu vzduchu, regulace drzi na 180°C (stanice ukazuje 220°C
a reguluje), v 15:40 zvysena teplota na 250°C, stanice reguluje a po
pocatecnim prekmitu udrzuje na 206°C (ukazuje 250°C).

Takze po bouchani funguje evidentne dobre - ze nesouhlasi teplota, to
neni dulezite, ale ze reguluje, to je dulezite. Ale tedy budu s ni
muset mlatit o stul z ruznych stran, jak jsem zjistil :-)