Horkovzduch spatne reguluje

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Sobota Listopad 21 15:05:05 CET 2009

Zdravim,

ja mam Aoyue 968, ktera ma docela slusnou PID regulaci a kolisani
teploty vystupniho vzduchu je radove 5 stupnu, nicmene displeji se
prilis verit neda, podle nastaveneho prutoku vzduchu vice nebo mene
keca. Teplota na displeji drzi na stupen.

Jednou se mi stalo, ze se stanice zacala chovat zhruba jako ta tvoje a
teplotni regulace zacala dost vyrazne kmitat. Kalibrovane jsem triskl s
ruckou o stul a od te doby to zase bezi dobre - jestli treba nejake
smeti nebranilo spravnemu prutoku vzduchu kolem termoclanku stanice nebo
naopak, ze by se vytvoril tepelny most mezi kovem rucky a termoclankem?

Hezky den,

Ivos

---
www.strasil.net