Re: Kde v Praze koupit levé vrtáky?

Petr Valečko kv.petr@tiscali.cz
Sobota Listopad 21 14:11:10 CET 2009

Asi jsem můj problém nedostatečně popsal takže ještě jednou: V přístroji se
mi zlomilo několik samořezných vrutů o průměru asi 2mm zašroubovaných do
plastu a to tak, že se odlomila hlava + kousek části se závitem. Výsledek je
takový, že z plastu koukají cca 0,5 - 1mm dlouhé kousky šroubů bez hlaviček,
které jsou ještě asi 5mm hluboko zašroubované. Proto mi bohužel rady ohledně
"úprav" hlaviček nepomohou. A tzv. vytahováky jsou také k ničemu, jednak
jsou až na větší průměry šroubů a jednak vyžadují vyvrtání díry do šroubu,
což u takhle malého průměru je jednak složité a jednak to šroub zahřívá a
taví se plast okolo - 1 se mi takhle sice podažilo vytáhnout, ale za cenu
totální tepelné destrukce plastu okolo.

Proto chci zkusit levé vrtáky, POMALÝM odvrtáváním vlevo (nebude šroub tolik
zahřívat) bych jej současně mohl vytočit z díry ven.

Proto naléhavě prosím znovu o původní radu: KDE V PRAZE SEHNAT LEVÉ
VRTÁKY??? DĚKUJI