Re: Kde v Praze koupit levé vrtáky?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Sobota Listopad 21 12:14:07 CET 2009

Dalsi moznosti je malou frezkou nebo reznym kotoucem do zbytku sroubu vyfrezovat novou drazku a pomoci ni vysroubovat.

Spravne se to vyndava pomoci vytahovaku zalomenych sroubu, tj. do sroubu vrtnete mensi diru a pak pomoci vytahovaku vysroubujete, ale co jsem tak videl tak nejmensi  3
http://www.landsmann.cz/bahco-1435-5-sada-vytahovaku-zalomenych-sroubu-m3-m18_d34167.html
Lze koupit i samostatne , male prumery za par korun (deseti korun)

>Při opravě elektroniky se mi zlomilo několik šroubků (průměr cca 2mm)
zašroubovaných do plastu a jediný způsob jak je dostat ven co mě napadá je
zbytek šroubku zabrousit do roviny a pak odvrtávat vlevo a zároveň tím i
snad vyšroubovávat ven.

Díky Petr