Re: Xilinx VHDL?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Sobota Listopad 21 12:03:10 CET 2009

Pokud citac reaguje na nabeznou hranu tak mezi 1 a 2 nabeznou hranou je pri 66MHz cca 30ns ?!
Pokud by to melo fungovat musel by citac fungovat na kazdou hranu a to si nejsem jist zda v CPLD jde.

Jirka

>Pak by mělo stačit udělat čítač 1 - 3 a když je v 1 tak pin nahodit a
když je v 2 a 3 tak shodit. Já původně myslel, že má být 7.5 ns pulz a
pak 3*7.5ns mezera - čímž je dostáváme k jedné z nejobtížnější části
dig. návrhu a to přesné specifikaci, co to má dělat.

OH