Xilinx XC9500XL spotreba?

Milan milger@pobox.sk
Pátek Listopad 20 11:32:10 CET 2009

Treba si stanovit priority...

Milan
----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 20, 2009 10:37 AM
Subject: Re: Xilinx XC9500XL spotreba?

Ale jo, problem, je, ze XCR3032XL7VQG44 stoji nejakych 120Kc a
XC9536XL10VQG44 pouze cca 40Kc.
Vzhledem k tomu, ze tim nahrazuji nejakych 6ks TTL s cenou 0,0 nic je zde
cenovy limit do 50Kc.

Tom

>XC95xx to su zraci energie. Dokonca ak robia nieco rychle, tak su schopne
>sa
zohriat tak ze tam clovek neudrzi palec.
Ta spotreba je samozrejme zavisla od funkcie ale radovo sa to pohybuje
20-200mA.
Ak to ma setrit Baterky, rozhodne doporucujem radsej rodinu XCR30xx, tam je
to tak 50x menej a zvladaju to same  co XC95xx.

Milan