Sitova zasuvka na plochy kabel

Pátek Listopad 20 10:11:26 CET 2009

Hmmm, taky jsem to sháněl i když nijak intenzivně, nakonec jsem to vyřešil (i z prostorových důvodů) tak že jsem si na zadní panel osadil 8 kusů konektorů "MATE-N-LOCK" třípinové a dvoupinové a upravil jsem si síťové šňůry ke spotřebičům. Vyvíjím si jeden přístroj - jakýsi manažer skříňky s AV technikou a chci aby mi sám zapínal sprotřebiče tak jak je potřeba.

L. Kručinský

________________________________

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Thursday, November 19, 2009 9:36 PM
To: HW-news
Subject: Sitova zasuvka na plochy kabel

Shanim protikus k plochemu kabelu na 230V - mam na mysli tu cast, ktera se strka do zasuvky, tak jeji protikus (tu zasuvku)

http://www.gme.cz/cz/index.php?product=650-225

ale aby byly 2-3 v rade do panelu. Proste jako maji napr. zesilovace. Ze si do zesilovace muzete zapojit CD prehravac atd. A zesilovac pak tyto zasuvky spina spolu s jeho zapnutim. Dalo by se to vyresit samici napajecich konektoru, ktere jsou v ATX zdrojich a k tomu nabastlit beznou prodluzku, ale to se mi nelibi. Navic to pak bude nekoho nutit tam zapojit uplne neco jineho nez na co by to bylo urcene...

Nikde to nemuzu najit (GME, GES, SOS, TME...). Nepotkal se s tim nekdo, nebo nema to nekdo v supliku z nejakeho stareho zarizeni?

MG