Tlacitko on-off na 230V

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Listopad 20 00:46:23 CET 2009

 20.11.2009, 0:42:13

Jestli je ucelem konstrukce, aby to bylo tezke a drahe, pak tam dejte
cihlu zlata. :-)
Ale jinak, pokud pouzijete 555 v CMOS verzi, muze mit cela elektronika
odber cca 100 - 200 uA. To se da bez problemu napajet z 230V bez
trava. Na vystup pak nejaky 600V MOSFET a je posekano.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz