OT Cerpadelko na vodu

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Čtvrtek Listopad 19 15:33:00 CET 2009

Zatím je nemám, teď letí někde nad mořem. Objednáno je 100 W a 30 W CO2. Z
toho většího chci udělat CNC plotter/gravírku, menší mám na hraní - příkon
230 W, délka 70 cm, takže ho utáhne modelářská lipolka a dá se s ním snad
celkem dobře manipulovat:-)

Kupovali jsme to s jedním kamarádem, 2 menší a 2 větší, nějaká optika a
doprava, dohromady cca 40 kKč + ještě něco budou asi chtít celníci. Cena je
tak malá proto, že je malá i životnost - 1800 h.

Tímto ještě jednou děkuji všem, co mi koncem léta radili v tematu "Nakup
zbozi z ciny". Kvůli chybě při převodu peněz se to poněkud protáhlo. Pokud
teď už vše proběhne podle plánu, bude možno uvedené hračky shlédnout příští
sobotu při dni otevřených dveří ve Stanici Techniků DDM Praha 6. Budu tím na
dvorku krájet nějaký harampádí:-)

PH

From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
Libovolne cerpadelko k zahradnimu vodotrysku z nejblizsiho boucokoliv.
Pokud chcete neco vice profi mrknete na DC pumpy pro jachty napriklad
http://www.whalepumps.com/marine/product_list/2/135/
v CR koupite treba
http://www.avaryacht.cz/cerpadlo-12v-d-c-in-line-booster.p.aspx

Dalsi moznost akvaristicka cerpadla ci zahradni cerpadlo 12V.

Jaky mate laser a na co prisel?