zahada PIC programovani 26k20

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Čtvrtek Listopad 19 14:43:18 CET 2009

Nemel, to omezeni je hlaseno varovnou hlaskou, ale  tech 13 to zvladne,
kdyz to pripjim a je nastavena spravna soucatka tak to napali a je
funkcni , napalil to jde x krat, ale pokud to napalim se zvolenou
soucatkou 25j10,  tak  pak uz to napalit nelze, zkousel jsem to na
cipech 2 a stejny vysledek, neni to tedy nahoda.
LK