ma cenu kupovat novou baterii do NTB?

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Čtvrtek Listopad 19 13:56:28 CET 2009

Hezke odpoledne,

    no ja myslela spise na tento scenar:

    Pracuji, pracuji, pracuji az se z klavesnice kouri. Pocitac mi
rekne, ze vnitrni baterie je kaputo a ze je nutne pripojit vnejsi a nebo
vymenit tu vnitrni (coz je jedna z nejlepsich hlasek Windows :-))) ) No
a pak se ta potvora treba opravdu uspi. GRRR vytahnu menic a vnejsi
baterii, pripojim ji a pojedu dale. Pokud by to byla stejna kulisarna
jako ten Dell ci HP, mohlo by to pozdeji dopadnout zajimaveji.

    Jiste, asi to neni prilis realne, ale pocitat by se melo se vsim :-))

					Saša K. Svobodová