Lednice AMICA

Miroslav Draxal evik@vol.cz
Čtvrtek Listopad 19 11:42:00 CET 2009

Nevim jestli to prolezlo, protože se mi trochu zmenila mejlova adresa,
tak to radeji posilam znova.

Dobry den,
 Tak lednice facha. Nejprve jsem vycetl EEPROM, ulozil a potom ji
natvrdo smazal $ff. Pic si ji po privedeni napajeni okamzite znovu
papalil do nejakeho defaul, kterej byl jenom na nekterejch mistech jinej
nez orig. Vycetlej. Posleze jsem zjistil, ze to jsou teploty a nejake ty
věci které se daji menit. Ale stále jenom lednice, o mrazaku to nemelo
ani paru ( trochu jsem doufal, ze si to nadetekuje 2 tepelna cidla, tak
z toho usoudi, ze ma i mrazak, ale to on ne)
 Další krok byl takovej, ze jsem pamet vymazal , před zapnutim drzel
nejakej ten cudlik a zapnul napajeni. Asi na 6 pokus se rosvitil displej
jak má, ale cudliky reachovali uplne jinak. ( vzpomel jsem si, ze ta
lednice se dela i radiem, nasel navod, a bylo to ovladani presne pro
jednici s radiem , povesenym na i2c).potom stacilo najit, kde je v
eeprom změna. BYLO TO NA ADRESE $60, z 1 na 3. Tak jem tam nasilim
nacpal 2 a svete divse, lednice uz jede jak má. ( proste jsem nenasel
kombinaci zmacknuti cudliku pro tenhleten typ lednice )

Docela me zarazilo, ze to nemaj v ty Eeprom pekne zasebou, ale zpehazeny
( ale uplne, bajtik sem, bajtik tam ). Cekal bych max 10 bytu, ale pamet
je z poloviny obsazena. Podle me je to jenom klamani nepritele. Ještě
pro zajimavost. Nova el. Stoji 3459 bez DPH.

Tak to jen tak pro zajimavost. MIRA