Renault Thalia

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Listopad 18 22:50:53 CET 2009

1,2 - tri valec. Spotreba v praxi 6-9 litru, asi zalezi jak se povede. 1,4  TDI je myslim taky trivalec. V malych objemech nema VW nic poradneho co by stalo za rec. Mozna tak FSI turbo benziny, ale je to novinka, uvidime za par roku.

Renault 1,2 - spotreba v praxi 5-5,5 litru. (Twingo, Clio) Dobre jsou taky HDI 1,4, super chod a spotreba. Ale nevim jak jsou poruchove v delsim provozu.

Michal Gregor